• Ponieważ przepadnie nam sporo lekcji opracujcie w czasie wolnym rozdział STAWONOGI, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień:
    - budowa i czynności życiowe stawonogów
    - aromorfozy w typie stawonogów
    - przegląd systematyczny (główne grupy)
    - znaczenie stawonogów
  • Jako pracę domową zróbcie (poza już zadanymi na lekcji) zadania 17-24 ze stron 71-74 z KART PRACY.
  • Przełożyłam terminy poprawy kartkówki z tkanek zwierzęcych do 27 III i z edukacji ekologicznej do 30 III (ale można ją też pisać na biologii).
  • Prezentacje z edukacji ekologicznej zaplanowane na 16 III przekładamy na 30 III.
  • Umówmy się też wstępnie na sprawdzian z zoologii bezkręgowców na poniedziałek 6 IV. Zakres podam w terminarzu.
  • Uczniom poprawiającym pierwsze półrocze przedłużam termin do 17 IV.

Pozdrawiam

Lidia Stafiej


23 marca 2020 r.

Witam Was ponownie,

poniewaz epidemia się przedłuża zróbcie kolejne zadania, tym razem na ocenę.

Zadania dotyczą stawonogów, które opracowaliście w ubiegłym tygodniu, oraz mięczaków. W tekście jest w sumie 17 poleceń. Pierwszego polecenia z mięczaków nie wykonujemy, bo wymaga ono materiału porównawczego.

Prace przesyłamy w postaci plików tekstowych podpisanych imieniem i nazwiskiem do środy 25 marca. Pracujcie samodzielnie, identyczne odpowiedzi będą dyskwalifikowane.

Tekst, będący zarówno podstawą do pracy, jak też uzupełnieniem podręcznika znajdziecie tu:

https://epodreczniki.pl/a/mieczaki/D16irHqL6

https://epodreczniki.pl/a/stawonogi---skorupiaki-i-pajeczaki/DiColcn1W

https://epodreczniki.pl/a/stawonogi---owady/DRmQAdKUI

 

Odpowiedzi odsyłamy na adres  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Trzymajcie się zdrowo!